طراحی 3 بعدی سجاده فرش مسجد

يکشنبه 20 مرداد 1398
13:46
Ali

پس از انتخاب سجاده فرش مسجد مورد نظرتان، طراحی 3 بعدی آن برایتان ارسال خواهد شد.
خیلی از خریداران سجاده فرش مسجدی نگران این موضوع هستند که ممکن است طرح یا رنگ سجاده فرش انتخابیشان به محیط مسجد و یا نمازخانه نیاید از همین رو کارشناسان شرکت سجاده فرش پرسان پارس انواع فرش سجاده ای در طرح و رنگ انتخابی شما را به صورت 3 بعدی با توجه به فضای مسجد و یا نمازخانه شما طراحی می کنند. قیمت فرش سجاده ای مرتبط با نخ سجاده فرش ها و همچنین شانه و تراکم فرش می باشد. پیشنهاد ما خرید فرش سجاده ای اکریلیک در ترکم های 1000 تا 2550 می باشد چرا که با صرف کمی هزینه بیشتر می توانید یک فرش مسجدی با کیفیت را خریداری نمایید که سالیان سال بریتان کار کند. مشاوران سجاده فرش پرسان پارس آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص سجاده فرش محرابی مساجد هستند.

فرش گرد ریزماهی فانتزی

فرش گرد طرح ریزماهی

فرش گرد طرح ریز ماهی در ابعاد مختلف و تا قطر 4 متر در شرکت پرسان پارس تولید می شود.
قیمت فرش 700 شانه تراکم 2550 گرد بسیار مناسب می باشد و این مجموعه با بهره گیری از دستگاه HCP و نخ اکریلیک 100 درصد هیت ست بهترین کیفیت را با درجه +A روانه بازار می کند. مهم ترین مزیت فرش 700 شانه کاشان، قیمت ارزان آن و طول خاب بالای این فرش می باشد که احساس خوشایندی هنگام حرکت بر روی آن به انسان دست می دهد. آخرین قیمت فرش 700 شانه ماشینی ریز ماهی در ابعاد گرد و مستطیل را در وبسایت فرش پرسان پارس دنبال نمایید. رنگبندی فرش ریز ماهی به صورت کرم و سرمه ای می باشد که یک طرح اصیل ایرانی بوده و مناسب جهت استفاده در انواع دکوراسیون ها به خصوص فضای سنتی می باشد.

031-54753961

09124602254

09131629159


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فرش ماشینی کاشان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]